fredag 3 oktober 2008

Svart eller vitt


Tänk om jag vaknar en morgon och sängen är svart eller snarare tänk om min man vaknar en morgon och sängen är svart. Skulle det bli för mycket ? Skulle jag trivas med svart säng?









Alla sängkläder skulle ju bli så mycket snyggare . Kanske lite grått och vitt. Mitt "schitzofrena" jag talar. Jag har ju redan berättat att jag har en mera vågad sida den svarta , som gärna målar sängen svart och den vita som gärna fegar lite.

















Men erkänn att det är lite fräckt med svart sänggavel eller hur ?
Bilderna kommer från Mio, Ellos och Vita rummet, Plaza.
Ha en bra helg /Bitte















7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Visst är det snyggt med svart - började fantisera om att måla min rokokosängavel i mattsvart...

Kram Maud

StrandviksVillan sa...

Alltså - du visar alltid så supersnygga bilder!! Precis sånt jag gillar!
Funderar själv hit och dit över vår "allmoge" sänggavel, om jag ska måla den vit eller svart, eller göra en helt ny stoppad med tygöverdrag... Svååååårt!
Njut i kväll!

Anonym sa...

Måla svart!!!Så läckert tillsammans med de detaljerna som du visar.! Passa på när han tar en lur../Kram Annika

AGENT 77 sa...

wow så snyggt..jag vill ha zebra mattan..kram o trevlig helg E

HemmaFABRIKEN sa...

Det var jättesnyggt med svart sänggavel! Läckra bilder!
Kram Mag.

rosenfröjd sa...

ja, det är absolut urläckert med svart. Ja, både svart o vitt då.Gillar kontraster.

Har kikat runt ett tag på din blogg nu o du visar så himla mycket fint. Precis i min smak.

Kram/
M

Annaewa sa...

Hej, jag har svart sänggavel och trivs alldeles förtäffligt:) Det är som du säger, sängkläderna blir så mycket snyggare. Do it:)
Kram Annaewa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails