tisdag 14 oktober 2008

Nu tror jag att det spökar !

I morse när jag vaknade hade den svarta färgen spridit sig till köket. Jag hade ju faktiskt svurit på heder och samvete att jag KANSKE inte skulle måla något som helst svart i köket. Men nu hade det hänt, jag hade säkert i SÖMNEN åstakommit något som jag blev helt och hållet nöjd med. Kan säga att maken hade lite svårt att tro att man kunde måla i sömnen. Men han är ju så snäll och grabbarna var hel nöjda.


Så här såg köket ut före . Visst blev det häftigare. Men nu lovar jag på heder och samvete att slänga penseln KANSKE. Kram Bitte


9 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

WOW vilken förändring!!
Fast jag tyckte ju det var snyggt med teglet också...
Hehe, kanske man skulle pröva på det där med "sömnmålning" nån gång!

Hem och Lycka sa...

Helläckert, så snyggt med brytningen svart-vitt! Bra gjort! kram

Anonym sa...

Du är galen!/Kram Annika

Anonym sa...

Oj, det blev verkligen jättebra! Får inspektera närmare när jag kommer ner på Torsdag :)

Vi ses! kram/Jenny

mitt skärgårdsliv sa...

Så fint det blev, här borde jag även testa "sömnmålning" skulle vara ett och annat som skulle få ny färg ;)

Anonym sa...

Tänk om jag hade såna spöken hemma hos mig:) hi hi hi
Du kan du kära kamrat ! Fint , mycket fint.

Kram

Magdalena Martin sa...

Jösses vad du far fram med den svarta penseln! Riktigt roligt att se vad du hittar på :-D och fint blir det!
Kram på dig :)
Magdalena

Tina sa...

Kult, det ble jo stilig,syns det var litt spesielt slik det var tidligere også jeg da. FOrandring fryder! Fint med begge variantene! Klæm Tina

Anonym sa...

Jättesnyggt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails