torsdag 9 oktober 2008

Sovrummet igen !!!!!

Äntligen har jag kommit dit jag skulle med sovrummet . Idag har jag fyndat på Hemtex. Det är ju en riktigt rolig affär. Påslakan och överkast för HALVA PRISET, vem kan motstå det , inte jag i alla fall.
Tänk så lätt det är att byta stil . Lite färg och så blir det något helt annat. Påslakanet är i underbar bomulls satin. ÅH vad härligt.

Hoppas ni har det bra och får en skön helg . ( vet att bilderna inte blev de bästa men ni förstår ju i alla fall hur det blev eller hur ? ) Kram på er Bitte


3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Du får mig verkligen att vilja ta fram lite svartfärg!! Det blev ju så tufft och läckert och vuxet!
Snälla kolla mitt sovrum och säg vad jag ska tillföra där för att det ska bli tufft och vuxet! Visserligen ser det inte ut som på bilderna längre, men du ser ju "grunden"...

Hem och Lycka sa...

Jättesnyggt, full pott! Svart är både snyggt, elegant och enkelt i en och samma form. kram!

Anonym sa...

ja du har som vanligt sååååå fint hemma, ( vad jag ser på bilderna ) det var längesen jag var hos dig,men måste nog ta ett varv snart. hoppas ni har en bra helg på jobbet
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails