måndag 2 juni 2008

Oj oj oj vilken helg !!

Oj vilken helg det varit , som det värsta maratonlopp. Vi har hjälp äldsta sonen att flytta från Halmstad och hem till östkusten ca 35 mil. Jösses man tror inte att det tar någon tid att flyttstäda en etta , men det är likt förbaskat en kyl, en frys , en spisel , en UGN och ett BADRUM. Tyckte nog det kändes rätt ok när klockan var halv elva , men när sonen kom och berättade att fastighetsskötaren undrade om det var ok om han städbesiktigade kl 14 !!!!!!!!
då ville jag bara dö. Men det var ju skönt att få det gjort. Sedan var det hela flyttlasset, jag fattar inte hur mycket saker det var. Jag har ju länge velat ha en annan lägenhet , men det vete sjutton, hur man skulle orka flyttstäda 117 kvm och alla saker !!!!!
Nej jag tror jag får ge mig själv köpförbud igen.
Men nu gäller det att ladda om, på fredag blir det examensfest.
Tips på lättlagad examensmat mottages !!! Kram på er /Bitte

5 kommentarer:

Unknown sa...

Oj en ny blogg för mig måste genast kia lite och så blir jag nyfiken när du har en bild från vita rummet, är du kga bo?
Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Tiril sa...

Heisan Bitte
Ser dere har det samma fina været
som oss, blir litt blogg-stille fortiden, det må skyldes
det fina været.
koselig kurv med gammaldags skurekost.
Ha en fin uke Klem fra Tiril.

All Things Blue sa...

Åh, det er så hårdt at flytte. Det er meget sjovere at flytte ind end at flytte ud...

Jeg har lagt en udfordring til dig på min blog.
Mange hilsner!

Karna sa...

Ja det er når en flytter en ser hvor mye en har, tror jeg kommer til å bli værende til de bærer meg ut, orker ikke flere flyttinger...he,he...

DRÖMHUSET sa...

Ojoj, låter som en mastig helg!
Skönt när det var gjort förstår jag :-)
Hoppas du får en härligt avslappnad helg nu, när det ska bli så varmt och soligt!

Kramar Sofie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails