torsdag 28 januari 2010

Here we go again !!!

Tänk att det slår nog aldrig fel att när ljuset börjar komma då får en del vårkänslor och jag får Lexington känsla. Känsla för jeansblått och svart och brunt och rotting . Men bara loggan är ju så snygg eller hur ?????

Ja jag säger nog det att jag fattar inte att det finns folk som följer min blogg .
Vet inte hur många stilar jag har haft på ett år. För att rapportera hemifrån så har det fortfarande inte kommit upp någon fläktkåpa i köket. Som jag sagt det jag inte kan göra själv ......
Åh nu fick jag plötsligt landet längtan !!! Nu ska jag nog surfa runt lite och inspirera mig.
Det gillar nog gubben att jag blir inspirerad och ändrar om lite hemma . (bytte nyss sovrum med yngsta sonen, så nu är fadern helt förvirrad och irrar runt vid sängdags och undrar Var var det vi sover nu då.....) Lexington kramar från Bitte



2 kommentarer:

Elisabeth - anyhow.se sa...

Jag har aldrig riktigt fått den där nyengelska gillarådran mer än att jag storgillar London ;)
Jag vet att det är östra amerika det handlar om är det nog bäst att skriva då ingen ser hur stort jag ler! :)

stallet sa...

Mums! Tycker att deras senaste kollektion har från gått , detta med den amerikanska flaggan :-)..
Kolla in hela collectionen på dennyshome.se . de säljer allt on line ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails