fredag 26 augusti 2011

The Lamp Hotel

 På våran gata i stan har det renoverats i månader ,ett helt kvarter av gamla fastigheter.
 Och i morse på väg till jobbet hade det hänt. Hotellet var avtäckt och inrett och jag bara dog (igen). Pressade näsan mot de stora fönstren kl 06 på morgonen och gapade som en fågelholk och bara stirrade, fullständigt i chock över hur snyggt det var.
 Ser ni vilka som har skött inredningen...... INDORI. Ja det är så snyggt så man tror inte det är sant.
Den här lampstilen finns överallt SÅ SNYGGA :
Tyvärr har någon skoltidningsredaktör fått jobbet som webbredaktör. Hemsidan ser ut som en skolkatalog med lite tejpade foton och lite häftstift . Man blir kritisk när man har äldsta sonen som jobbar med reklam och som säkert gjort någon flaschig sida som passat till inredningen .
SYND OCH SKAM tycker jag . (Så om du Ronny Waldau vill ha en snyggare sida kan jag förmedla kontakten med ett proffs som inte gör skolkatalogsidor till Indort inredning)
Kramar från Bitte      ps 35 dagar kvar till Köpenhamn

1 kommentar:

Annaewa sa...

Tjena vilket rum:))..det där bronziga gillar jag starkt, halleluja:)..och visst är det lite roligare när man ställer möblerna på ett annat sätt än det förväntade. och precis va jag tänkte..gardinerna, bredden, lite tunga:). Ska gå in o titta på lamphotellet!
Kram Annaewa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails