söndag 18 januari 2009

Lexington drömmar

Vem kan motstå Lexington Spring Collection ? Inte jag i alla fall . Tycker det är underbara bilder och färger. Åh det behövs bara lite ,lite blått och så blir det Lexington.
Som jag erkännt förrut så är jag helt inrednings schitzofren. Det känns som om jag har många inrednings personligheter. Men har man bara en neutral grund t ex vita väggar så kan man ju ändra stil precis hur man vill, det är ju härligt. På vintern vill jag ha svart och vitt och silver ,nästan lite" city look". Men när det blir vår och sommar då vill jag "lant look".

Och visst kan man längta ihjäl sig efter vår och sommar. Åh landet !!!!
Ser ni lite lite blått och vips ........


Ja det är bara att surfa in och njuta på Lexington.com Kram på er Bitte



8 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ vÄNNEN MIN!
Tänkte just tipsa om en underbar sida igen, men attans Du var redan
där.Härligt att SE din underbara
blogg.... mmmm LEXINGTON.
prillan.

Efter behag sa...

Jag håller med angående vilken stil man vill ha. Det är väl aldrig fel att gilla många stilar. Jag har olika stilar i olika rum.....(nästan) blir mycket svart och vitt. Nu när våren kommer så blir det mer pastell.

Fortsätt tycka om olika stilar.
Du har en helt otrolig vacker blogg

Kram Ann-Louise

Tiril sa...

Jeg er og stor fan av Lexington, er så heldig å få ha det i min butikk.
Liker og bloggen din.

På andra sidan väggen sa...

Ja, nog är man lite schitzofren alltid, det finns ju så himla mycket fint att välja mellan! Precis när jag tycker att jag hittat min egen stil så dyker det upp nåt annat jag blir helt förälskad i.... Undrar om man någon gång "landar" eller om man kommer fortsätta att var så här velig.... Fast det är förstås ett trevligt bekymmer, så jag ska väl inte klaga ;)

Kram,
Ann

Annaewa sa...

Hej på dig! Hur har du det? Så fint med all vårinspiration, nu går vi mot ljusare tider. Här i Abu Dhabi är det varmt och skönt och inga overaller!Men tyvärr inget Lexington. Mycket fint du visar! Ha det jättegott! kram Annaewa

Nettan sa...

Hej!! Lexington kan verkligen få till det! Supersnyggt! Va så kul å läsa om din inrednings schitzofreni..känner precis igen mig i det!!;-)
Speciellt i köket å sovrummet vill jag ha in lite blått..marint..new england sommartid! ... har tom börjat snegla lite åt rosa!!! Hmmm..;-)
Kram Nettan

alicelilly sa...

Håller med dig fullt ut... Vit grund är perfekt-då kan man fixa till det på olika sätt efter årstid.Bilderna från Lexington är som vanligt underbara!
Sköt om dig! kram

Tina sa...

Nydelig bilder du har lagdt ut, den lampa og veggureet på forrige innlegget ditt var jo bare kjempefin, har lyst på det ja! men men hvor er alle pengene hihi. Klæm Tina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails