torsdag 26 maj 2011

Det ska bli Artwood stil i torpet

Nu är det landet make over som gäller, tänkte jag när jag satt hemma i stan. Nu eller aldrig ska det blåa bort. Nu ska det bli lantligt romantiskt tänkte jag och  inhandlade vita och äpplegröna kuddar och plädar.
 Men nu har jag suttit och blivit helt kär i Artwood romantik. Rotting ....det är fint.
Nej så ner med de äpplegröna plädarna i påsen igen och de gröna kuddarna har fått nytt tyg i kan ni tänka er jeansBLÅTT. 
I LOVE IT !!!
Bilder från Artwood inte från torpet de får komma senare.
Kram Bitte

3 kommentarer:

Tina sa...

ARTWOOD har superfina möbler! Och vad skulle väl passa bättre än möbler i rotting till ett lantställe?
Lycka till!!!

My Secret Rooms sa...

Jag gillar också Artwood! Och jag älskar rotting men man gillar inte alls rotting.... Knivigt!!
Ska bli kul att se hur ert lantställe transformeras :-)

Artwood sa...

Älskar verkligen också Artwoods möbler. Alla deras möbler känns rustika och härliga! / Anni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails