tisdag 26 april 2011

Landet inspiration ?

Nu ska jag väl chocka mina vänner med att visa färger. Vi var på landet i helgen och då


tänkte jag -Nej nu måste det hända något nytt här !!! Kanske lite glada färger !!??????




Men som ni vet har jag svårt med glada färger. Men dom är ju söta . Ja men kanske att jag skulle klara lite kuddar och lite annat bling bling .




Annars finns ju det mera neutrala . Lite franskt ni vet.




Men lite färg kanske ??




Ja ni inte vet jag men lite nytt måste det bli och inspiration finns det ju gott om.

Kram Bitte Ps bilderna kommer från tyska Carmöbler












4 kommentarer:

Hellohello baby sa...

Herlige inspirerende bilder :)

StrandviksVillan sa...

Jag gillar också carmöbels bilder!

Stef@ sa...

Che paradiso!!!
E' un posto da sogno!
Stefy

Annaewa sa...

Hej Bitte! Visst vill man ha lite färg när våren kommer!! Hur går det med ditt bord? Nyfiken:), o ha en fin helg! kram Annaewa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails