måndag 1 november 2010

Ny kudde

På ett besök på Hemtex härom dagen blev jag störtkär i ett par kökshandukar med en hjort på .Så fin .
Där stod jag fullständigt hypnotiserad av hjorten . Hur kunde Hemtex av alla shoppar ha en handduk med en hjort på som såg ut att komma från det stora märket Lexington
(faktisk finns hjorten med ringen som vinterlogga för det stora märket men det ska ju inte jag lägga mig i ) och som där säkert hade kostat minst 200 kr istället för 39 kr.
Lycklig inhandlade jag några stycken som sedan syddes ihop till kuddar till kökssoffan.
Visst är den fin ?
Kram från en hjortägare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå..vilken SNYGG och TUFF header du ändrat till. Du har lyckats igen. Fränt med hjorten på kudden,,,det gillar ju vi när vi kan fixa nästan lika som de dyrare märkena..fast med liten peng. Imorgon blir det Hemtex!/ Kram Annika

Tina sa...

Ja, jättefint och kreativt!!!

My home is my Castle sa...

Flott og lekker blogg du har.. her kommer jeg tilbake :)

Klem,Kari

Mike sa...

I love the pillow with the deer on it.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails