söndag 10 oktober 2010

Ja vad ska man säga ! ?

Det är verkligen en guldgruva med internet. Man kan bara hämta inspirationsbilder efter vilken stil man älskar just den här dagen . Tror min blogg är väldigt UNIK här byter jag favoritstil som andra byter ???? (ja något byter ni väl ) Ibland önskar jag att jag kunde hålla mig till en stil punkt slut !!! Så enkelt det skulle vara. Men det är så fint med Tine K , industriellt, lantligt franskt och danskt etc etc. Ja ja men färgerna håller sig i alla fall SVART, vitt ,grått och lite lite plommon.
Tänkte skicka en "arbetsrums inspirationsbild" till äldsta sonen också . Inte så dum va ?
Nåja bilderna för dagen kommer från Resoration hardware. so long /Bitte

5 kommentarer:

Line fra huset på landet sa...

Jo, men det er jo klart. Når fotografene av butikker og interiørmagasiner er så flinke til å ta bilde av den lekre stylede industrielle stilen, så blir vi jo påvirket. Det blir vi jo uansett hvilken stil tror jeg..fordi de er så kjempeflinke til å style.
Men det gjør jo ingenting. Jeg har mer troen på at vi beholder det vi liker best og kan tilføre noen ting innimellom. Man må jo ikke gå for en total shabby shic stil hjemme..eller totalt industriell?!
Vakkert bilde du viser. Selv synes jeg også det er vanskelig å velge. Det er som sagt så utrolig mye fint:)
God klem fra Line

StrandviksVillan sa...

Know the feeling... som du kanske redan vet? ;)
Supersnygga bilder!!

toves sammensurium sa...

Ja men hvorfor skal man holde seg til bare en sti?Hvilken regel sier det?Følg hjertet og smaken DIN,-det er tross alt du som skal være fornøyd:))Dessuten er det jo kjekt å få mange idéer av forkjellig slag....tror ikke det er mange som har bare en stil hjemme hos seg - for meg er det perfekte hjem å kunne blande forkjelligestiler...med stil :))) Da blir det personlig helt unikt:)))
Nyyydelige bilder...restoration-folkene kan det:))))

tove:)

charm design sa...

Tusen takk for kjempe søt kommentar på bloggen min.

Det der arbeidsrommet er bare helt utrolig vakkert.
Klem

Tina sa...

Förstår precis vad du menar! Det finns sååå mycket fint out there och hur ska man kunna välja bara en stil? Omöjligt!
Jättefin inspiration, gillar det industriella a lot!
Ps. Du har väl inte missat min 'Style searching' om söndagarna, där jag presenterar olika hem i olika stil? Allt för att hitta fram till 'min egen stil'. Ds.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails