söndag 28 februari 2010

Inspiration

Grå söndag . Då är det härligt att sitta och drömma och inspirera sig på bloggar och sköna hem .Gillar blandningen på de här bilderna som jag hämtade på sköna hem`s sida. Blandningen mellan det antika och faktiskt det lite industriella med tanke på lådorna under bordet.
Lite fransk vintage. Eller hur ? Ja kanske man skulle dra sig lite åt det hållet.
Huvudsaken att det finns lite industriellt med .

Ja ni här snurrar stilarna hej vilt. Önskar jag kunde hålla mig till en , men jag faller för allt från Lexington till Indori. Nåja lite kul måste man ju ha . Men det är faktiskt lite av en drog det här med inredning , det går inte att sluta. Och det ska vi ju inte. Kram på er /Bitte

5 kommentarer:

Lovely Home sa...

Hello (:
I also think that such statements are very interesting.
Yours warmly

Therese sa...

Så absolutt lekre bilder. Jeg liker også stilmiksen og synes den funker bra :)

Håper du får en fin start på en ny uke :)

Anonym sa...

Mmmm det är svårt att bestämma sig..jag förstår precis. Man hinner inte börja o ändra förrän man är förälskad i något nytt. Jag är oxå kär i det industiella...tänka sig..Kram Annika

StrandviksVillan sa...

Hej du!
Vet du, för exakt ett år sen den 5 mars, visade du en sån superhärlig inspirationsbild med ett opiumbord och nu i år samma datum har jag fått hem mitt! Är supernöjd!
Hur har sonen och flickvännen inrett i sitt vardagsrum? Blev det i stil med bilden?

Ha en skön lördag!
Ann-Christine

Anonym sa...

HAllå igen..såg efterlysningen,,unnerstad gård har fått in olika tyger med text, till och med det du har på bilden tror jag bestämt...skynda skynda..Kram Annika

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails