lördag 16 januari 2010

New Look

Ja så är vi där igen , New Port , New York look. Hur jag än svammlar runt bland färger och stilar återkommer jag alltid dit. På något vis är det mitt rätta jag.
Älskar svart vita fotoväggar , men kommer aldrig själv till skott.


Och så favorit sovrummet från sköna hem . Tror jag har visat det i minst 4 inlägg.
Skulle också vilja ha vita golv ,det är så snyggt. Någon som har något tips på något snyggt
och lättfixat. Så nu är lägenheten än en gång under förvandling. Nu ska jag blogga runt en stund och leta lite inspiration. Ha en skön helg . Kram Bitte

7 kommentarer:

alicelilly sa...

Håller med dig, fasnar också mest för den stilen. Helst vill jag ha det som på dina bilder men dessutom blanda in lite mysiga färger på kuddar, kanske någon äkta matta och lite mysigt porslin. Vi har vita golv både i sovrummen och i köket. Det är målade trägolv(plankor). Vi har använt en vattenbaserad färg som inte gulnar och den är lätt att tvätta av.

Ha en mysig helg!/ Kram

Anonym sa...

Hej!

Ja den här stilen har jag också fallit för. Håller på att "införa" den här hemma.
Tack för fina bilder.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Casa Loda sa...

Det här nog mitt rätta jag också, så snyggt! Fina bilder du visar.
Trevlig helg!
Annika

StrandviksVillan sa...

Även jag dras mycket och ofta till såna bilder. Har själv den där sovrumsbilden i min inspirationsmapp och blogg :D

Fint fint fint!!!
Snart flyttar jag nog det mörkbruna skåpet till vardagsrummet, tror jag ;)

Ha det bra, kram!

Jessica sa...

hejsan jätte fina bilder och jag håller med om att stilen är underbar ha en bra vecka kram jessica

Anonym sa...

Så snyggt! Jag kommer nästan alltid tillbaka till naturfärger. Marin, brun, beige.... Det är så skönt för ögat.

Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails