torsdag 5 mars 2009

Home and cottage

Äldsta sonen och hans sambo som just fått sin drömlägenhet , håller som bäst på att "hamstra".
De fick se några bilder på nätet från Home and cottage och föll för en del saker där .
Jag säger bara tack gode gud för blocket .se vilken guldgruva . Liknande soffa och
"opiumbordet" har nu redan inhandlats för en lagom summa och har parkerats i föräldrarnas vardagsrum.

Ett rätt så antikt matsalsbord med plats för upp till 12 pers. har också shoppats på blocket.
Ja jösses man kan hitta ett helt hem för några tusenlappar. Ja det här ska bli spännande att följa eftersom bägge är väldigt medvetna vilken stil de ska ha.
Ps. tar lite smygbilder sedan får ni se hur det blev.
( Bilderna ovan är alltså tagna från Home and cottage hemsida )
Nej nu återvänder vi raskt till blocket .se så vi inte missar något Kram så länge Bitte

7 kommentarer:

Jessica sa...

ja på blocket kan man hitta en hel del, kanon bra tycker jag. Vad spännande det ska bli att se hur sonen och hans sambo får till sin lägenhet kram jessica

Elin sa...

Jag förstår att de fastnade för den inredningen... så himla snyggt.
Ja men visst... vilka kap man kan göra... man tittar lite i den dyra affärerna och de exlusiva tidningarna och sen ger man sig ut på blocket och letar kopior...
Skönheten är själva letandet och när man sedan hittat de man söker... vilken lycka...

Så spännande att sedan få se lite hur det går för dem med inredningen...

Många kramar
Elin

A Seaside House sa...

Ja de har veldig mye fint på Home & Cottage,jeg har også vært innom og sett på sidene deres. Ønsker deg en riktig fin helg:)

AGENT 77 sa...

wow så vackra bilder..du har en award hämta hos mig..trevlig helg..kram E

AGENT 77 sa...

Hej Bitte!
Åh tack va roligt att jag kan få inspirera Er och trevligt att Ni kikat hos mig.spännande att se bordet,blocket har mycket bra, kollar där ofta o fyndar..trevlig helg!!

kram på Er, E

Fridashus sa...

Hei:o)

Tusen takk for veldig hyggelig hilsen.

Jeg har vært flere ganger innom deg tidligere;o)Du har en kjempefin blogg!

Ha en riktig fin week end.

klem

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej!
Idag har jag tagit mig tid att kolla bloggar.
Så kul när man kommer igång och när man hitter en så fin!!!

Trillade in till dig genom Magdalenas hem. (underbar blogg)! Vilken tävling! Inte klokt. Åååå vad jag hoppas att jag vinner!!!!
Hälsningar Sanna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails