torsdag 20 november 2008

De vackraste julbilderna

Idag kunde jag inte hålla mig . Jag satte mig med en stor kopp kaffe och en stor bunt med inredningstidningar med julspecial. Nu ville jag bara inspireras. Jag fastnade direkt och satt en timma och drömde i Lantlivs julnummer 2007. Det finns ingen vackrare tidning.
De här bilderna kunde jag hämta från Eva Lindh`s hemsida , hon är stylist. Det här är verkligen min favorit.

Och den här förstårs . Så fina detaljer , lilla trädet i mossan , julkransen mm.






Hur kan man inte längta till jul och julpyntning när man ser de här bilderna . Längtar lite efter första advent. Jag förstår att de flesta som läser bloggen redan har sett bilderna förrut men de tål att tittas på igen. Man får bara pirrningar av dem. Kram på er och ha en bra helg /Bitte
Stora Stora Kramar till ungarna i Åmliden.
Saknar Er !!!



12 kommentarer:

Snögården sa...

Hej svejs Bitte!!
Hoppas allt är bra med dig?.Vad kul att du tittade in.Om du har tid måste du gå på Julmarknaden i Värmekyrkan den 29-30 November.Jag är där med massor av vackra ting.
Vilken mysig blogg du har.Massor av vackra bilder.
Det är så roligt att du tycker om min kökskran , jag bara älskar den. Jag har massor av nya bilder som kommer läggas ut lite i taget det blir roligare så.kram Anni

mitt skärgårdsliv sa...

Javisst är de där bilderna helt förtjusande, har sett dem tidigare men som du säger man kan se på dem om och om igen... Ha det bra!

Karin Krut sa...

Jaa visst är den tidningen underbar, också en av mina favoriter jag har tittat jättemycket i den i år också :)
Ha en skön helg
Kram Karin

HemmaFABRIKEN sa...

Jättefina bilder!!
Vilken bra adventsinspiration!

Kram Mag.

StrandviksVillan sa...

Jag råkar inte ha sett dom här bilderna tidigare, helt underbara är dom!
Ha en skön helg! Anki

Anonym sa...

Hallå..ja det nummret av lantliv har jag återkommit till flera gånger...Bilderna du visar är underbara...speciellt det röda o vita i sista bilden med fåtöljer. Kom just hem ifrån Åhlens där jag köpt röd/vit randigt tyg till min vita kökssoffa...blir perfekt till advent. / Kram Annika

alicelilly sa...

vilken fin och inspirerande blogg du har! Håller med dig, det nr av Lantliv är kanon!
Ha en trevlig fredagkväll!

Anonym sa...

Halloj! Vilken härlig och inspirerade blogg du har!! Jag är också en "big fan" av TineK! Vackra bilder från Lantliv.. Ha det gott!

Unknown sa...

I wish we could get this magazine in Australia. Love these pictures, especially the last one with the red and white stockings.
Catherine

Anonym sa...

Hejsan!!
Precis som du brukar jag avsätta lite tid till att drömma mig bort i vackra tidningar. Det ger en så mycket inspiration!!!
Din blogg är jättetrevlig!
Fina bilder har du också!!
Visst blir det mysigt med julpyntandet som nu står för dörren!?
Kram
Helen

Annaewa sa...

Halloj!Gud va roligt! Hit kommer jag absolut tillbaka!!Så mycket snyggt!!Ha en finfinkväll!:)annaewa

A home far away sa...

Så underbara bilder i tidningen! Och vilken härlig inspiration man får:-

Ha en fin söndag
Kram Gunilla i Singapore

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails