torsdag 3 april 2008

Sommartid

Förstår inte vad det är med mig och klockan. Härom dagen hade vi, yngsta sonen och jag en diskussion vid middagsbordet. Jag sa - Åh vad jobbigt det är att gå upp en timma tidigare , jag känner mig helt slut . Sonen sa - Jamän mamma vi har ju satt fram klockan en timma , du får ju sova en timma längre. Jag sa - ?????. Var det bra i skolan idag ?. Jag känner bara att hela min dygnsrytm förstörs med allt flyttande av tiden. Nu känner jag mig bara ständigt trött.
Sömninga kramar / Bitte (bild från Haga hem)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att vi skulle piggna till om vi fick sitta med i vårsolen, med en kopp kaffe och prata om framtida projekt. Eller vad tror du?/Kram Annika

HOME SWEET HOME sa...

ABSOLUT !!!!

nellie sa...

Jag känner igen det där, det tar minst ett tag att vänja sig vid en ny dygnsrytmen. Jag är väldigt fast i mina rutiner, minsta störning och jag är inte alls mig själv...

kramar nellie

Under en vind sa...

Skönt att fler än jag har ont av tidsomställningen!!! jag känner av den i flera veckor innan jag vant mig!

Önskar dig en skön helg, kram!

Tiril sa...

Takk for omtanke og hilsen på bloggen minn , du skal vite at jeg satte stor pris på det.
God helg
klem,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails