torsdag 3 april 2008

Sommartid

Förstår inte vad det är med mig och klockan. Härom dagen hade vi, yngsta sonen och jag en diskussion vid middagsbordet. Jag sa - Åh vad jobbigt det är att gå upp en timma tidigare , jag känner mig helt slut . Sonen sa - Jamän mamma vi har ju satt fram klockan en timma , du får ju sova en timma längre. Jag sa - ?????. Var det bra i skolan idag ?. Jag känner bara att hela min dygnsrytm förstörs med allt flyttande av tiden. Nu känner jag mig bara ständigt trött.
Sömninga kramar / Bitte (bild från Haga hem)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att vi skulle piggna till om vi fick sitta med i vårsolen, med en kopp kaffe och prata om framtida projekt. Eller vad tror du?/Kram Annika

Bitte sa...

ABSOLUT !!!!

Anette sa...

Jag känner igen det där, det tar minst ett tag att vänja sig vid en ny dygnsrytmen. Jag är väldigt fast i mina rutiner, minsta störning och jag är inte alls mig själv...

kramar nellie

Solsjö - Under en vind sa...

Skönt att fler än jag har ont av tidsomställningen!!! jag känner av den i flera veckor innan jag vant mig!

Önskar dig en skön helg, kram!

Tiril sa...

Takk for omtanke og hilsen på bloggen minn , du skal vite at jeg satte stor pris på det.
God helg
klem,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails