torsdag 7 februari 2008

Drömma sig bort

Idag sitter jag och drömmer mig bort en stund. Man ska väl inte sitta och gnälla på sin blogg, men det är inte så kul just nu .Vår äldsta hund Ronja är fortfarande inte bra från sin infektion, så det är ett väldans farande till veterinären var och varannan dag. Ska tillbaka idag och då hoppas vi på någon mirakel medicin.
Ha det bra Kram Bitte
(På bilden under från mitt gästrum ser det ut som om väggarna är gula ser jag nu, men det är en nougat- vit färg )

7 kommentarer:

Anette sa...

Jag vet precis hur det är med sjuka djur. Själva har vi en golden, och det är verkligen jobbigt när de inte mår bra, de små liven...kostar gör det ju också! Hoppas att hon blir bra nu då!
kram nellie

Anonym sa...

Tack för din titt hos mig!Vad glad jag blir att jag kan inspirera,tråkigt med vetrinär och så hoppas att det ordnar sig!Kram Memrica

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej först ville jag bara säga..vilken underbar myshörna..tänk att ändå ha det såå!!

Tråkigt med vovsen din...hoppas hon kryar på sig!!!
vet hur det är...de sista månaderna har vi varit 2stam" kunder hos vetrinären.
En jobbig hosta & ögon inflammation.
Vår älskiling är 16 i år...gamal, men sååå svårt att släppa taget...han har ju varit med sååå länge...ovarit pigg som en liten valp till i höstas då ALLT börja krångla!!

Hoppas din lilla Ronja blir frisk snart!!

Anonym sa...

Hoppas att hon piggar på sig snabbt godingen. Härlig utsikt du har medan du funderar/ Annika

svartataket sa...

Stackars vovve..Hoppas han snart blir bra.( Jag kan hålla dig sällskap om det är på bilden du sitter o väntar ;)

Karna sa...

Huff det var ikke bra, håper de finner ut av det!

Kjempe deilig bilde, håper du får en frisk hund og masse sol i helgen!

A Seaside House sa...

Så dumt med hunden, håper den blir bedre snart!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails