söndag 1 september 2013

Helt såld på Helt enkelt

Oj oj oj sitter och bläddrar på Anna-Malins blogg Helt enkelt och då händer det...........Hon kan lägga ut bilder jag blir helt såld på . Kontraster så man bara slutar andas. SÅ HÄFTIGT. Det lite guldfärgade ihop med med det grova och ruffa.
Hur skulle man få till det ?. Dessutom är jag helt såld på  hortensior .Jag har snurrat runt runt runt helst skulle det vara konstgjorda kvistar i just den här färgen men det är omöjligt att hitta. Är det någon som har ett tips ??
Kram Bitte

1 kommentar:

Välkommen Hem! sa...

Halloj Bitte! Nu var det längesen, kul att du är tillbaka!
Ja, jag blir helt såld på hennes bilder och vackra ting, jag med!
Nu ska jag sätta igång att göra klart nya miljöer och i veckan börjar uppackningen av en massa fint höstnytt! Du MÅSTE bara kika in!
KRAM Judita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails