söndag 23 december 2012

God Jul


Så har det gått ett år sedan förra julen och vi har överlevt jordens undergång ännu en gång. Det är skönt.
Nu kan jag äntligen visa mina nya kuddar , min nya taklampa, min nya loppishylla (inköpt för 75 kr ) visst är det underbart med loppisar. Och nya vinboxarna också .Måste berätta den roliga historien med vinboxarna . Köpte dem på nätet och det stod klart och tydligt att de skulle rymma 3l box och jag mätte och gick till systemet men inte en box gick ju i !!! Återvänder hem och kände mig så besviken och lurad !!!!
Men då gick det upp ett ljus att man faktiskt skulle ta bort pappersboxen och bara lägga i själva plastpåsen .
Nåja det var den historian . Men jag är väldigt nöjd och speciellt med den rostiga taklampan.

Till er alla från oss alla en riktigt GOD JUL /Bitte

2 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Riktigt snyggt, WOW!! Älskar lampan och det svarta och... ja allt!
Önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL!!
Kramar, Judita

Eva sa...

Såååå fint du har det min vän Kramar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails