onsdag 10 juni 2009

Härliga färger

Jag vet att hela min omgivning kommer att svimma när jag lägger ut de här bilderna.

Oh my god hon har lagt in färg bilder kommer de att säga, inget svart på hela bilden eller hur Prillan.
(färger som aldrig har funnits i min vildaste fantasi )


Men det började med att jag köpte Elle interiör dec . numret faktiskt och där fanns detta sovrum på framsidan. Tidningen har legat högst upp i min tidningslåda . Och plötsligt hade bilden etsat sig fast på hornhinnan. Och visst är den ljuvlig.
Designern heter Carolyn Quartermaine och har flera härliga bilder på sin sida.
Ja lite kär blev jag i alla fall Kram Bitte

3 kommentarer:

alicelilly sa...

Haha, vilket sammanträffande! Har flera gånger tänkt på hur ofta jag gillar samma saker som dig.. Kul!!
Kram på dig med

Anonym sa...

Äntligen har Du börjat se färger, underbart. Själv är jag galen i silver men det är väl härligt när man kan inspirera varandra.
Kram
Prillan

Anonym sa...

Härligt med lite krispiga starka färger till allt vitt tycker jag! Känns sommarfrächt.
Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails