fredag 24 april 2009

Etno - Antika stilen

Jag har fullständigt fastnat i den Etno-antika stilen dvs. antika saker blandat med asiatiska t e x buddha huvuden. Inspirationen flödar med massor med projekt på gång.
Har fått för mig att jag ska ha en stor sittpuff till den ny inköpta vita soffan i "mysrummet " , gärna i något vitt tyg med orientaliskt mönster . Efter mycket letande har jag konstaterat att den måste jag nog göra själv . Hur svårt kan det vara ? Så idag bär det iväg till tygaffären.
Bilden kommer från Brocade home
Hoppas ni får en bra och solig helg Många kramar Bitte

4 kommentarer:

DRÖMHUSET sa...

Hej Bitte! Ska bli spännande att se resultatet sen, låter sååå fint!

Kram Sofie

Elin sa...

Åh den stilen är så snygg och bilden du visar är helt underbar...
Så spännande att få se sedan vad du gjort... Ett tips till att sy en golvkudde är att använda vaxduks tyg till den delen som ska vara mot golvet, på så sett får man en yta som är mer smyts tålig...

Hoppas du får en underbar dag i solen...
Många kramar
Elin

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Fin bild du hittat;)ska bli kul och se det färdigt sen.
ha en trevlig valborg
/S

irina sa...

Tusen tusen takk for kjempekoslig kommentar. Jeg elsker svart, grått og hvitt.
det er så meg make over på min nye stue.

Så masse fine inspirasjons bilder :)

Ha en fin uke .

klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails