söndag 22 mars 2009

Mys inspiration

Idag höll jag på att bläddra runt för att hitta inspiration för mitt "mysrum".
Det här var den mysigaste bilden jag hittade ,vet att jag har visat den förrut men den är så WOW !!!
Jag kanske kunde skicka ut en utmaning i bloggvärlden, att ni kan visa den finaste bilden på "mysrum" i era gallerier (det finns nog mycket inspiration där )!!!!!!.
Och den här utmaningen skickar jag till alla som läser det här. Skicka en kommentar så går jag in och kollar . Bilden kommer från House to home Ha en skön söndag kram Bitte

7 kommentarer:

Fridashus sa...

Herlig bilde!

Ha en flott søndag.

kram

Annaewa sa...

Hej, håller helt med dig!! Jättemysigt nästan lite "egomysigt", lugn och ro! Ha det gott, kram Annaewa

Anonym sa...

Detta hem gav mig en mysig känsla i magen fast det är aningens för iskallt! :)
http://levaleende.blogg.se/2008/november/denna-har-fastnat-pa-skrivbordet.html#comment

alicelilly sa...

Gillar också den bilden, vill flytta in! Ska se om jag kan bjuda på en annan mysig bild.
Ha en mysig kväll!

Kram

Alexandra sa...

So fin bild så! Har hittat en ny favvo tack vare dig i house to home.
Ha en trevlig helg!

Elin sa...

Åh så spännande att få se sen hur det blev med väggen...

Det blev säkert jätte snyggt...

Önskar dig en underbar helg.
Varma kramar
Elin

Michelle sa...

This is so beautiful...is it your design style posting? The mix of texture is so romantic...

Best,
Michelle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails