fredag 25 april 2008

Vad ska vi ha inredningstidningar till ?

Idag visar jag bara vill ha saker. (åh kolla bara koppen på bilden) Tänk vad härligt det är med internet. Vilken fullständig inspirationkälla det är. Man kan bara leta upp den stil och de bilder man tycker om , och bara inspireras . Och tänk alla fina webbshoppar vi har , om man tänker efter är det helt otroligt vilken utveckling, man kan ju bara



sitta och bläddra på webbsidorna och beställa vad man vill ha (om man har pengar alltså) , och så får vi det direkt på posten.


Oj idag blev det mycket tankar tror jag , men jag tycker bara att det är så roligt att få bli så där jätte inspirerad av alla fina bilder som finns.
I inredningstidningarna finns det ju inte så mycket i New Englandstilen, utom i nya ALLT i HEMMET som visade bilder på ett värstinghus.
Favoritshoppar just nu är Magdalenas Par courrier som bilderna är ifrån och Terils Interiör gleder. (osäker om affären heter så) men bloggen i alla fall.
Funderar skarpt på en liten tripp till Norge i sommar.
Nej nu ska Zelda och jag på promenad .
Ha en skön och solig helg på er
Kram Bitte

11 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Godmorgon!!!

Visst har nätet en fantastisk spridning! Där finns verkligen allt att hitta! För mig som bor på landet är nätshoppingen perfekt emellanåt!
Hade jag haft ett till hus att inreda i så hade det blivit marint new england tema där, gillade verkligen det i senaste allt i hemmet!
Hoppas att du har en skön helg! Stor kram!

Änglahem sa...

Jaa igentligen kan man ju undra varför man behöver inredningstidningar när nätet bjuder på så otroligt mycket!!! Men det är inte lika gott att lägga sig i soffan och bläddra i datorn som en tidning.....blir ju en aningens mer klumpigt!!*fniss* iaf för mig som bara har stationär dator....önskar mig en bärbar, men det verkar förbli en dröm....*suck*

Ha en skön helg Bitte!!
Kram/Ulrika

Anonym sa...

Hej, ja visst är det häftigt med all inspiration man kan få på nätet (inkl hos dig). Men jag måste nog kolla efter nya allt i hemmet ändå...Ha en bra helg. Kram Annika

Karna sa...

Det norske bladet "Interiørmagasinet" bruker å ha litt New England stil, en stor favoritt for meg....

Hun har utrolig mye lekkert i butikken sin, og sååå fine bilder også!

Tiril sa...

Syns der er en del å finne blandt bloggerne jeg, finnes alltid noen som har litt eller alt i din stil.
fantastiske bilder du viser oss i dag, helt i min stil.
Klem Tiril

DRÖMHUSET sa...

Håller helt och hållet med!!! Älskar nätshoppingen, bor i en småstad med litet utbud och hade aaaldrig haft chansen att handla så många fina saker annars!
Älskar också Magdalenas shop, så mycket fint finns det där :-)
Önskar dig en härlig vecka!
Kramar Sofie

IKT i min vardag sa...

Jag hinner knappt läsa mina inredningstidningar sen jag började blogga. Vilka fina inspirationsbilder du hittat!

Kram

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej!
vad skoj att hitta till en ny blogg!
Visst är det häftigt att kunna hitta precis det man söker på nätet. Det här med bloggar visste jag inte ens om förrän i november förra året. Vilket lyx det är att kunna sitta och kolla på allt underbart, som nu, här hos dig!

Ha en bra ny vecka!
Kram Hanna

Randi sa...

Ja, jag håller med dig till 100%. Jag har alltid bott i stora städer tidigare, men bor nu riktigt på landet och det skulle jag inte klara utan internet. Men tidskrifterna ersätter inte datorn även om den inspirerar till stordåd förstås! Koppen är bara så härlig - älskar baljor att dricka ur!
Stor kram/Randi

Anonym sa...

Ja ... har sagt det förut men det är bara en syster som kan hitta allt man vill HA .....underbara bilder igen HA EN UNDERBAR VALBORG!
KRAM Prillan

Anonym sa...

Det här hade jag inte hunnit se! Jag blir jätteglad och smickrad!! Tack för snälla ord och fina bildvisningar :)Goa du!
*Kramar*
/M

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails